sâmbătă, 4 iunie 2011

au mai rămas....

mai e puțin până la BAC . Ministerul face experimente cu noi,elevii, noi legi, noi programe. De luni încep "incompetențele" și nimeni nu are habar cum o să fie. Apoi urmează BAC-ul propriu-zis ( emoții, stres și nervi întinși la maxim ) . Nimeni nu are spor la învățat , dar asta nu e problemă :D . Toată lumea numără zilele care au mai rămas, e un soi de nerăbdare amestecată cu frică. Mie una , nici acum nu îmi vine să cred că am ajuns până aici, că am terminat liceul, că am aproape 20 de ani , iar în mintea mea se amestecă regrete și speranțe. Regretele sunt că a trecut atâta timp pe lângă mine și nu am reușit să fac atâtea câte mi-am propus. Speranțele sunt legate de ce va urma în viața mea în viitorul apropiat și de ce îmi doresc să fac cu viața mea. Și totuși până la împlinirea visurilor mele au mai rămas.... câteva "clipe"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu