miercuri, 6 iulie 2011

stres+plictiseală=stare nasoală

nu știu ce m-a apucat în ultimul timp dar mă simt de parcă aș avea 180 de ani și aș suferi de toate bolile care au existat vreodată. încerc să asimilez o materie pe care nu am înțeles-o niciodată, dar care mă va ajuta în viață. aud păreri, opinii, recomandări, dar în realitate nu știe nimeni ce simt și ce gândesc. aș vrea și eu să pot mai mult, dar asta sunt și aici mă termin. aștept cu nerăbdare admiterea, aștept să scap și să nu mai aud pe nimeni care să mă critice. mă chinuie o plictiseală, mă apasă, mă sufocă stresul și mă amețește așteptarea. știu că greul abia acum începe, dar cu cât începe mai curând cu atât se va termina mai repede :( ...Nu știu alții cum sunt, dar eu când mă gândesc la cum mă simt, mă simt și mai rău.

2 comentarii:

  1. de data asta îmi place sfârşitul :)) eu practic terapia prin somn=uitare... abia aştept să se termine şi cu admiterile astea :-< să se termine cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa sa fie! ma bucur ca esti de acord cu mine!

    RăspundețiȘtergere